Opslagstavlen

Opslagstavlen er for alle, som vil fortælle grundejerforeningens medlemmer noget. Send din meddelelse til foreningens web ansvarlige - så bliver den lagt på denne side. Angiv venligst hvor længe meddelelsen ønskes vist - hvis visningen skal vare mere end 1 år, skal det begrundes.

Leje af maskiner

Grundejerforeningen har lavet en aftale med Industriservice Fur om leje af mindre maskiner, haveredskaber og trailere.

For billeder og priser Klik her. Opslaget fornyes 1.12.2022.

Lettere havearbejde

Har du brug for hjælp til lettere havearbejde så kontakt Tims Haveservice. Opslaget fornyes 1.8.2023

Fjernelse af væltede træer

Blokerer et væltet træ din adgang til dit hus (kan også være en lejer, der ikke kan komme frem til sit lejemål), så vurder først om der er andre muligheder for at komme frem. Det kunne være:

• Ulstedvej, Skovtved, Våndalsvej og det første stykke af Gl. Lundgårdvej kan nås fra to sider. Prøv evt. den anden vej.
  • Træet er ikke større end du kan klare at flytte det selv.
  • Der er ikke længere til dit hus, end du kan gå det sidste stykke.

Findes der ikke en rimelig løsning, så kontakt en af nedenstående numre, som grundejerforeningen har en aftale med. De kan hjælpe med kort varsel:

Industriservice Fur                   30 95 76 18

Fur Maskinstation                    40 95 51 19

Fur Vognmandsforretning         20 24 88 00

Hvis du mener at kende ejeren af grunden, det væltede træ tilhører, så send en mail eller SMS til grundejerforeningens formand med oplysninger om, hvem det væltede træ tilhører og hvilken grund, det er.

Du skal ikke selv betale, medmindre træet tilhører dig!

Fur autoservice

Har du brug for en mekaniker, så kontakt Fur autoservice.

Opslaget fornyes 1.9.2023